پروتز لب چیست؟

پروتز لب چیست؟

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

مقایسه کاشت لب و پرکننده‌های لب ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما اگر به دنبال راهی مطمئن برای حجم دادن به لب‌های خود هستید، بهتر است همه گزینه‌ها را از نظر تهاجمی بودن آن‌ها ارزیابی کنید.

پس از انجام تحقیقات و ارزیابی، ممکن است تصمیم بگیرید که از پرکننده لب به عنوان پروتز لب خود استفاده کنید و از روش های جراحی کاملاً بی اطلاع باشید یا شاید بعد از معاینات تصمیم کاملاً متفاوتی بگیرید.

اگر در تصمیم خود برای انتخاب بهترین روش پروتز لب شک دارید، با ما همراه باشید

تزریق فیلر با ایمپلنت و سرم فرم دهنده لب
پروتز لب چیست؟
پروتز لب یک عمل جراحی زیبایی برای افزایش سایز لب است که با استفاده از دو روش کاشت لب یا تزریق فلر توسط جراحان پلاستیک یا متخصصین پوست انجام می شود.

پروتز لب با کمک پرکننده یک عمل سرپایی است که به طور کلی در چند ساعت یا کمتر انجام می شود و هیچ عارضه ای ندارد. از آنجایی که بزرگ کردن لب یک جراحی زیبایی انتخابی است، هزینه های آن معمولا تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.

پروتز لب
کاشت لب چیست؟
کاشت لب یکی از تهاجمی ترین روش های بزرگ کردن لب و یکی از روش هایی است که نتیجه آن برای مدت طولانی تری ماندگار خواهد بود. جراحی کاشت لب شامل قرار دادن یک ماده بیولوژیکی یا مصنوعی در برش های کوچکی است که در یک یا هر دو لب شما ایجاد می شود. اندازه های مختلفی برای ایمپلنت ها وجود دارد که بسته به سطح برآمدگی مورد نظر شما استفاده می شود. رایج ترین ماده بیولوژیکی مورد استفاده در کاشت لب، ورقه ای از کلاژن یا چربی است که از قسمت دیگری از بدن شما (معمولاً شکم یا ران شما) گرفته می شود.

بافت فلپ داخل دهان شما همچنین می تواند به عنوان ایمپلنت استفاده شود. البته جراحان پلاستیک معمولاً در صورت امکان از این روش اجتناب می کنند، زیرا این جراحی بسیار تهاجمی است.

برای کاشت لب نیز می توان از مواد مصنوعی استفاده کرد. احتمال واکنش آلرژیک بدن شما به این نوع ایمپلنت ها بیشتر است.

حتماً در مورد مواد ایمپلنت (با خطرات و عوارض جانبی احتمالی) تحقیق کنید و قبل از اقدام به هر روشی برای برجسته کردن لب های خود، گزینه ها را با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید.
ماندگاری کاشت لب چقدر است؟
عمر ایمپلنت لب به ایمپلنت هایی که انتخاب می کنید و پاسخ بدن شما به آنها بستگی دارد. با توجه به متغیرهای موجود در مواد موجود و واکنش های متفاوتی که افراد نسبت به آنها دارند، ارائه پاسخ قطعی به این سوال دشوار است. همانطور که گفته شد، کاشت لب می تواند به عنوان یک راه حل دائمی برای افزایش سایز لب های شما در نظر گرفته شود. اگر به موادی که برایتان استفاده می شود حساسیت ندارید، می توان انتظار داشت که سال ها طول بکشد.

خطرات بالقوه یا پیامدهای منفی کاشت لب چیست؟
اگرچه کلاژن و چربی بعید است که واکنش های نامطلوب ایجاد کنند، اما گاهی اوقات می توانند توسط بدن جذب شوند. این بدان معناست که با جذب کلاژن و چربی تزریق شده توسط بدن، لب های شما به آرامی به اندازه قبلی خود باز می گردند.

در صورت افزایش وزن، سلول های چربی کاشته شده در لب های شما نیز می توانند منبسط و بزرگ شوند.

ایمپلنت های مصنوعی، مانند آن هایی که با سیلیکون ساخته شده اند، خطرات جانبی نیز دارند. عفونت و رها شدن از پرکننده سیلیکونی ممکن است حتی سال ها پس از عملیات قالب گیری رخ دهد.

خط یکی دیگر از خطرات مرتبط با کاشت لب، آسیب عصبی یا از دست دادن احتمالی حس در لب شما است. خونریزی و زخم نیز ممکن است رخ دهد.

عوارض پروتز لب
. ایمپلنت های مصنوعی ممکن است سفت شوند.

ایمپلنت های نمکی نیز ممکن است به مرور زمان تخلیه شوند.

برخی از جراحان جراحی ایمپلنت را توصیه نمی کنند و انجام نمی دهند.

فیلر لب چیست؟
تزریق ژل لب نسبت به ایمپلنت لب بسیار کمتر تهاجمی است و نیازی به برشی در بافت لب شما ندارد. مانند کاشت لب، مواد بیولوژیکی و مصنوعی به عنوان پرکننده لب در دسترس هستند. اسید هیالورونیک رایج ترین پرکننده است و جایگزین کلاژن به عنوان پرکننده انتخابی برای بسیاری از متخصصان پوست شده است. این ماده در بدن انسان نیز وجود دارد. (Juvederm و Restylane دو تا از رایج ترین مارک های پرکننده لب هیالورونیک اسید در بازار هستند.)

ماندگاری فیلر لب چقدر است؟
مانند جراحی ایمپلنت، دقیق بودن در مورد عمر پرکننده های لب دشوار است. عمر پرکننده ها به نوع پرکننده مورد استفاده و همچنین به شیمی خاص بدن شما بستگی دارد. به طور معمول، پرکننده های اسید هیالورونیک بین شش ماه تا یک سال دوام می آورند. فیلرهای ساخته شده از چربی خود شما نیز دائمی در نظر گرفته می شوند و می توان گفت که این نوع فیلرها دائمی هستند یا حداقل برای سال ها ماندگاری دارند، مگر اینکه بدن شما این چربی را دوباره جذب کند.



نویسنده :
بازدید : 357
جمعه 12 فروردين 1401 - 19:7
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: